ΥΑ ΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ
(Ημερομηνία ανάρτησης 10-06-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
Πρόγραμμα και οδηγίες Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας υποψηφίων ΤΕΦΑΑ Δ.Δ.Ε. Πειραιά
Διαβίβαση δελτίου τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
---------------------------------------------------------------------------------
(Ημερομηνία ανάρτησης 10-06-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(Ημερομηνία ανάρτησης 06-06-2025)
Την Πέμπτη 12/06/2025 στις 10:30πμ η κα Πνευματικάκη Ελένη καθηγήτρια Αγγλικών του σχολείου, θα πραγματοποιήσει ένα μάθημα προετοιμασίας για το Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα των Αγγλικών.
---------------------------------------------------------------------------------
Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2025.
(Ημερομηνία ανάρτησης 23-05-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2025.
(Ημερομηνία ανάρτησης 22-05-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2025 (ξένες γλώσσες-σχέδια)
(Ημερομηνία ανάρτησης 20-05-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
Εξεταστικά κέντρα μουσικών μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» έτους 2025
(Ημερομηνία ανάρτησης 20-05-2025)
---------------------------------------------------------------------------------
Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2025
(Ημερομηνία ανάρτησης 15-05-2025)
---------------------------------------------------------------------------------